ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024

Αναρτήθηκε από bournas-medicals 08/10/2024 0 Σχόλια Εταιρικά Νέα,

H Bournas Medicals καλύπτει κάθε σύγχρονη ανάγκη σε ιατρικά αναλώσιμα και αναλώσιμα υγείας για τη σύγχρονη επιχείρηση χονδρικής,
τόσο στην Ελλάδα όσο και σε περισσότερες από 50 χώρες στο Εξωτερικό, στηρίζοντας έτσι έμμεσα,
αλλά αποτελεσματικά τις υπηρεσίες των κλάδων της ιατρικής και νοσοκομειακής περίθαλψης,
των υπηρεσιών υγείας, της ασφάλειας στην εργασία, της ομορφιάς και της ευεξίας,
παρέχοντας μέσα από το εκτεταμένο δίκτυο πελατών της πιστοποιημένα αναλώσιμα στον τελικό χρήστη. 

 

 

Για όλους εμάς στην Bournas Medicals, αλλά θέλουμε να πιστεύουμε όπως και για κάθε σύγχρονη επιχείρηση
όχι μόνο της ίδιας Βusiness to Business (Β2Β) ταυτότητας όπως η δική μας, αλλά και της Business to Customer (Β2C),  
η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ακόμα μία υπενθύμιση,
ότι στο επίκεντρο οφείλουμε όλοι να τοποθετούμε τον άνθρωπο.
Η Human to Human (Η2Η) προσέγγιση και φιλοσοφία, είναι ουσιαστικά αυτή που ενώνει
όλους όσοι ασχολούμαστε με την εξυπηρέτηση του πελάτη
κάτω από ένα κοινό όραμα και στόχους ως μέλη του Ε.I.E.Π. 
Για εμάς δε, που τα προϊόντα μας "μπαίνουν" στους χώρους της υγείας
ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ακρογωνιαίος μας λίθος.

 

 

Στις εποχές που διανύουμε, ο ψηφιακός μετασχηματισμός όχι μόνο έχει ενσωματωθεί στη δομή
και τη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης,αλλά επιπλέον ήδη η ψηφιακή μετάβαση έχει "αλλάξει σελίδα",
με την τεχνητή νοημοσύνη να δηλώνει "παρούσα"
και να διεισδύει και στην εξυπηρέτηση πελατών. Σε τέτοιους λοιπόν κομβικούς καιρούς καθίσταται ακόμα
πιο σημαντικό να αποδίδουμε στην ανθρώπινη υπόσταση
τη δέουσα σημασία και να μην ξεχνάμε τελικά ποια είναι η αφετηρία μας
και ποιος ο προορισμός μας, ποιανού η ανάγκη μας δημιούργησε
και μας έφτασε εδώ που είμαστε σήμερα
και ποιος είναι ο τελικός λήπτης των υπηρεσιών και των προϊόντων μας. 

 

 

Σωστό μείγμα ανθρώπινου και ψηφιακού παράγοντα, πελατοκεντρική αντίληψη,
δομημένη εξυπηρέτηση και επικοινωνία με ενσυναίσθηση,
σεβόμενοι τις σύγχρονες ανάγκες και τις ανησυχίες του κάθε πελάτη,
ο οποίος τα τελευταία χρόνια έζησε, όπως όλοι μας, εξαιρετικά επιδραστικά γεγονότα για τη ζωή του,
με αλλεπάλληλες και συνεχείς αλλαγές σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο,
διαμορφώνοντάς του μια τελείως διαφορετική ψυχολογία στην καταναλωτική του συνείδηση,
τοποθετώντας τον σε μια συνεχή προσπάθεια να βρει το βήμα του.

 

 

Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς λοιπόν που και αυτή τη χρονιά είμαστε μέρος αυτής της σημαντικής προσπάθειας που κάνει το E.I.E.Π.,
έχοντας δημιουργήσει δράσεις, τόσο για τους πελάτες μας,
όσο και για το προσωπικό μας οι οποίες είναι ανάλογες με τη φιλοσοφία μας
και την ταυτότητά μας που συνοψίζεται απλά και ανθρώπινα στο motto μας: 

 

 

"Μαζί Στην Υγεία και την Εμπιστοσύνη"